Rabu, 13 Ogos 2008

Marah - Marah day............

yes aku sedang marah ari ani sampai kul 5 krg muka ku jan di tanya memang marung giler ni sakitati ku kan bus ku si tua gila ani nda beutak kali heellloooo 13th AUG & yes no SALARY yet?for the past 2 months nda begaji!!!Shittt U! tapi expecting the staff kaja besemangat lah lebih hard working lah, hard working cemana tah lagi mun kdg2 ari sabtu yang halfday jadi fullday yang hari minggu suppose to be holiday di tpun sasak banar ku!! im thinking off kan cari kraja baru tapi *mikir mode* mudahan saja ada rezeki untuk aku n baby ku amin2...*cry mode*

well, last saturday dari tengah hari pai kepatang melepak (siuk eyh thanx to ANN spending time ma aku melepak n mengumpat boss best) malam melepak ma AIRIL N sis KASIHZ aku sayang banget with this 2 persons siuk sangat lau melepak ma durang ani ilang stress ku ketawa ketawa ketawa yatah kraja kami tu sampai urg d gerai pun dah tau ulah kami cana hahahhahahaha Luv both of u!!

My sunday Hmmm memaning tah manjang n memuntah tah ganya i didnt go out at all just stay at home sakit brabis ku!!

My monday pun sasak ku jua salnya suppose aku beambil darah sal ari selasa aku appointment durang nyucuk aku sampai 12 kali leh caya kah tu 12 KALIIIIII!!!!!!! masih nda kejumpahan urat ku apa ni nurse aniii pandai kah nda niii!!!!!!! abis ijau mengijau tangan ku nasib nda balah2 jubur pun durang cucuk mun nda gelap tia masa depanku!! hahahahah

i hope tomorrow is a BETTER day for me...mudahan ada sinar yang baru untuk aku..aku nda mau marah2 malas ku bah i cant be stress kesian baby ku...:( ya ALLAH please guide me Amin2..

Tiada ulasan: