Isnin, 1 Jun 2009

Im fever free~ALHAMDULILLAH


hubby and i went to hospital tutong last saturday malam and the picture above showed me fever free hehehe alhamdulillah hmm purpose im going to tutong hsopital is me lawat my nini aji today ya kana transfer ke bandar cos atinya bangkak , i really hope and berdoa mudahan nini aji will be ok and fine soon amin2...i promise after saja nini balik rumah i will bring ur cicit ok! sorry sal nda terbawa kedia malam atu cos malam kan gipun baik jua berjaga2 pasal those virus masih lah dalam keadaan membimbangkan heheh macam pemberita sulku membuat ayat2 d blog ku ah heheheheh oh yah my damam is ok now nda g teringus2 syukur alhamdulillah and yah another 2 days my hubby buffday yang ke 33 tahun im thinking of kan membagi apa shud i suprise him wf cake or maybe just belanja him makan favourite nya hmm still thinking~

Tiada ulasan: