Isnin, 14 Jun 2010

Macam ku kan damam!

uhmaaah! Yes macam aku kan damam saja! since my baby camir pun damam! ayahnya pun damam! mamanya pun kan damam! damam world cup! yes germany manang 4 - 0! :) and uh sakit ati ku meliat england atu adakah patut seri atu kan gerard awal udah mengoalkan minit ke 6 ishhhhhhhhhhhhhhhhh! banci ku eyh! nda apa long way to go! haha fanatik eyh! tonight apa ada game ah??
my fav team dis year wud be ENGLAND (though banyak urg cakap lame lah, lamah lah! so wat suka ati ku lehhhhhhh bulehh?) , france , germany & of cos Argentina gooooo maradonaa! hahah goo mosceranoooo! wuhuuuu~
alamak dis month menjunam bajet eyh! my nephew getting married this 25th June apa lagi agenda utama mun nda mutung baju temasuk semua tentera2 ku hahah tapi nda apa insya ALLAH ada lagi rezeki tue! dont worry be happy (menyamankan ati hahaha)
ani out tah sudah cerita ku ani, currently aku sakit ati becampur menyampah with one of the assistant of the department just because aku nda mau manjang2kan ceta yang terjadi di hospital ani adakah patut aku di marunginya?nda ya berapa melayan! ui dang bukan kau saja bermua saja atu aku ani pandai jua marung kali ahhhh! boooooooo~ bahapa jua ku kan berceta hal peribadi urang rah mu! somehow its not our business bah tu! bahapa tah kan menyibuk atu kan! aku di sini kan bekeraja mencari rezeki halal bukan kan buat2 cerita sana sini nada paidah2!!!!! penyibuk mati! gigitan ku!!
bah bah sudah tah ku meluahkan rasa nda puas ati ku ani! hehehe hmm i wonder siapa will win the world cup this year haha long wayyyyy to gooooo~bah chow nanti menyambung!! dada!!

Tiada ulasan: